onsdag 13 oktober 2010

Idag är det mycket...

... saker som jag borde. Än så länge har jag bara burit ut resväskan i stora rummet och lagt lite kläder ovanpå den... Kör första maskinen tvätt oxå. Måste elda ikväll, så det torkar lite bättre.

Nu borde jag dammsuga uppe, så jag kan lägga ut lite kläder på golvet och få en överblick över grejerna... Det ska ju vara varmt, men det kan ju vara bra med lite annat än shorts, linnen och klänningar... Sen ska jag fylla på reseförpackningarna med scahmpo och balsam, linsgrejerna, mm. Jag har kvällen räddad, känns det som ;-)

Messa K om morgondagen, som vi bara pratade löst om och förhoppningsvis hinna med en promenad oxå. När jag kommer hem igen ska vi ta en simning. Hon tyckte jag skulle köpa vattengympa-polett oxå, och lite sugen är jag, under förutsättning att det inte är tidsbegränsning på den. Jag kan ju inte hålla på och åka med henne hem varenda vecka...

Igår var ingen bra dag på jobbet, men idag har varit bättre... Jag skrev ett långt inlägg i den andra bloggen och jag har dragit lite för chefen idag... K har fått en lightversion, men det känns som att jag ändå sa för mycket... Måste klargöra vissa saker imorron... Sen är det andra saker som inte alls känns bra, som kommit fram idag... Känner att det är en tidsfråga med vissa saker... Det känns inte alls bra. Jag vill ventilera med någon, men det är så känsligt att jag inte törs andas om något för någon... Närde ett hopp ett tag, men näe... Jag får väl helt enkelt se till att bli med barn nu då... 28:e okt börjar jag spraya. Vilket påminner mig om att jag borde ha ringt till gyn och bokat UL den 11:e... Nåja, jag hinner det imorron...

Nej, sätta lite fart nu. Här finns att göra, men kanske lite att äta först, jag är ganska hungrig... och messa K, så jag inte glömmer det...

1 kommentar:

  1. Du får väl ventilea på mig... jag känner ju ändå ingen där =) /Kram kram

    SvaraRadera