måndag 25 oktober 2010

Vagel...!

Jag har en vagel i vänster öga... Kände att något var på gång på flyget hem i fredags, det ömmade och gjorde ont... I lördags var det lite svullet och stelt, igår kändes det som att jag hade gått några ronder mot Tyson och det gjorde skitont... Idag är den lille jäkeln på väg fram, irriterar ögat och gör ont satan... Hoppas det värker ut under natten... Trevligt att det inte är så svullet längre i alla fall...

Skit oxå! Jag tror jag skickade ett mess som jag inte skulle skickat förut... Vi diskuterade ganska friskt förut, jag och K om just nämnda sak, ingen annan hörde och det var egentligen inget allvarligt, mer än grej att irritera sig över lite... Jag skickade en fråga förut, för jag förstod verkligen inte en sak när jag gick hem förut... Men inget svar... antagligen ligger telefonen kvar i väskan i andra hallen, så hon inte har sett el hört det, men det känns ändå onödigt att ha skickat det... Nåja, det reder jag ut imorron...

Nu torka hår och se på tv. N kommer nog från innebandyn snart, då vill jag ha kaffe. Hoppas han oxå vill ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar