måndag 11 oktober 2010

Ikväll är en bra kväll!

Jag är trött som en gnu, har gnott som en idiot i eftermiddag för att slippa vara i stan halva kvällen och hinna med kören, men det gjorde jag ju inte... Har skickat ett mail till Jenny nu, om min fortsatta medverkan, så får vi se vad hon säger...

Idag fick jag tillbaka mitt usb-minne av K. "Gå hem och läs" sa hon när jag fick det... Gissa om jag var nyfiken mest hela dagen... :-) Jag hann inte läsa innan jag åkte och när jag stod på Skokällaren så ringde hon, men som sagt, jag hade ju inte läst... Hann knappt packa upp varorna innan datorn var på och minnet ipluggat... Oj, säger jag bara... Jag blev hur glad som helst :-) Vilka fina ord! Jag är jättetaggad nu! Det bubblar ord och tankar i skallen mest hela tiden... :-) Egentligen är nog att skriva det jag helst vill.

Det är lite läskigt att lämna ut sig så kapitalt till någon... Eller det har vi ju gjort, bägge två. Hon sa förut att ingen har läst det hon skrivit innan, och det är ju likadant här, fast nu har Elin oxå läst :-) Men att låta någon läsa det jag skrivit, det är att lämna ut hela mig, att nå bortom den innersta muren... Kanske vågar jag publicera lite här oxå?? Jag ska fundera på det...

Under tiden fortsätter det att bubbla... Jag hoppas jag kommer hem med mycket material från Kanarieöarna. Jag är så redo jag kan inför resan nu. Bara packa kvar...

Men nu sängen, för jag är trött som en gnu, gäspar hela tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar