söndag 3 oktober 2010

Jaha, det var den...

... helgen det... N åkte precis och jobbade, han har nattskiftet den här veckan. Lite tråkigt just på söndagskvällen annars gör det inte så mycket...

Helgen ja, inte mycket har blivit gjort, fått undan tvätten och bytt lakan i sängen typ... Skulle gjort i ordning rabatterna på framsidan, men igår fick jag inte fingrarna ur och idag har jag haft en mycket diffus, envis och jobbig huvudvärk, så jag har mest legat i soffan... Den har nästan släppt nu, så nu är jag faktiskt lite sugen på att gå en liten promenad. Reflexväst och pannlampa på, typ... Jo, jag vet, jag är lite knasig, men jag känner i alla fall för det...

En vän till mig har problem med en annan "vän". Eller "vännen" är ingen vän till mig, jag känner inte personen alls... Nu vill min vän att jag ska göra något för henne, men jag vet inte om jag vill bli indragen... Jag funderade hela dagen igår efter ett samtal... Jag har inget med det att göra och efter att ha läst på "vännens" blogg idag, så vet jag ändå mindre... Det får vara ett tag, helt enkelt...

Frågan från förra veckan är ställd med positivt svar som jag nästan säkert visste att det skulle bli. Varför jag nojar upp mig så till den milda grad vet jag inte... Tänkte skicka ett mess senare ikväll om vi kan göra det här veckan, nästa blir lite tajt iom att vi åker på fredag. Jag jobbar nio dagar till sen är det SEMESTER!!! Känns som det är uthärdligt :-)

I fredags fick jag göra blixtutryckning till stan. Min fleecejackas dragkedja pajade på morgonen och jag insåg att jag inte hade någon annan... Så det blev en från North Bend från TeamSportia, kostade 249 pix, jag hade bonus på 50:- och killen i kassan slog in 174:-... Hmm, tänker alla nu 249-50 borde rimligtvis bli 199. Jajemän, jag är med på tänket, men det var jag inte i fredags, men killen säger själv att jag har 50:- i bonus, men slår in 75:- Jag tänker inte gå tillbaka... Vet inte om det är han eller jag som är mest pinsam isf...

Nu ska jag byta kläder, snöra på mig skor och plocka på mig reflexvästen...

Ha en br söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar