torsdag 30 september 2010

Nä, men att...

... det händer ungefär lika mycket idag som igår... Skillnaden är väl att jag invigde min nya jacka och den känns riktigt bra, i alla fall skalet. Skönt med en riktigt vindtät jacka på vår ganska blåsiga gård på jobbet...

Imorron är det fredag, K ska baka pizza till mellis och vi har 11 barn över dagen, skillnad mot dagens 15 (som skulle varit 17) och gårdagens 27... Okej, det var fritidsbarn igår oxå, men det var ös... Fast vår skattjakt blev lyckad i alla fall :-) Och det funkade över förväntan...

Ikväll har jag skickat ett mess med frågan jag pratade om... Inte fått något svar och räknar inte med att få något förrän imorron... Tror inte jag får det messledes, utan personligen... Frågan är av sådan art... Nåja, det känns ändå ganska bra att ha fått det ur mig... Nu kan jag nog släppa det... Åtminstone tills jag vet vad svaret blir... Är det negativt får jag deala med det då... Nej, det är inte så allvarligt, men det är aldrig roligt när saker inte blir som man vill eller har tänkt sig...

Nu ska jag dricka upp mitt honungsvatten och sen sängen... Dricka min hemska mixtur oxå, eller om det ska få vara till imorron... Nattljuskapslar måste jag käka i alla fall, mina fingrar ser bedrövliga ut, och det är lika bra att försöka få bukt med dem direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar