tisdag 28 september 2010

Jag har en fråga...

... till någon som jag inte kommer mig för att ställa... Egentligen är frågan inte ens speciellt komplicerad, men jag är lite rädd för svaret... Det är inte allom givet... Jag tror jag vet det och att det är till min fördel, men jag är inte säker, så därför så drar jag på det... Jag hade några tillfällen i em, men det blev liksom inget av det, och nu måste jag nästan göra det imorron... Eller måste och måste, men det är en sak jag vill, och om det ska bli något av det innan vi åker till Kanarieöarna (vilket jag vill, för annars blir det väldigt långt emellan), så måste jag få till det imorron...

Nu är jag kryptisk och kanske borde jag ha skrivit i den andra bloggen om det här, men skit samma... Nu är jag här.

Det händer inte så mycket, jag jobbar typ... I helgen hade jag en rejäl dipp och tyckte livet mest var pest... Eller nu ljuger jag lite, för lördagen var en topp istället... Men söndagen, grå, regnig och tråkig och jag kände mig som vädret... Igår var heller ingen höjdare, men bättre än söndagen, men idag har faktiskt känts helt oki, så jag hoppas att det vänt nu... Det är lite därför jag vill fråga oxå... I need a talk, om man så säger... Men inte hur eller var som helst...

Imorron har skolan studiedag och vi ska hysa fritids oxå, eller nja förresten, K jobbar ju, så de är väl uppe som vanligt, men de ska äta hos oss och vi ska gå på skattjakt på förmiddagen och fika vid badstranden. Det blir mysigt :-)

Nu ska jag lägga på ett par vedträn i kaminen, plocka ur mina linser och sen gå och sova... K sa att jag inte behövde komma så tidigt imorron, men det är ju vår mysmorgon, så jag kommer nog till sju i alla fall, hon sa att jag fick göra som jag ville... Jag har inte bestämt mig än...

Men nu sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar