torsdag 23 september 2010

Fördelen med...

... att jobba uppe är att jag faktiskt lyckas få rast betydligt oftare... Vi måste bli bättre på det nere hos oss oxå... men det är lätt att bara köra på...

Hur eller som så är rasten slut om 2 minuter, och barnen kommer ner från musiken. Lugn eftermiddag, sex el sju barn, tror jag, som från början var elva, så det är skönt. Imorron väntar det vanliga livet igen, därnere, men skönt att ha fått göra lite annat. M och B tror jag tycker att det har funkat bra och jag tycker det själv oxå, det är kul :-)

Lite extra roligt är att A fick chansen att jobba några dagar igen, och hon ska ju vara hos oss hela nästa vecka oxå. Det är kul, vi har inte haft så mycket kontakt nu ett tag, men nu kanske det kan bli ändring på det igen...

Nu ska jag bege mig, men först ska jag gå på telefonjakt och kolla upp ett meddelande som skulle kommit igår. Jag är tveksam till det, men måste kolla, så jag kan bemöta det om skulle bli någon förveckling...

Så får det bli.

Underbart väder ute, jag ska köra ut gänget vid 13 en stund, och sen har jag lovat H att vi ska spela biljard :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar