söndag 26 september 2010

*suck*

Det är så taskigt väder att jag blir alldeles trött bara av att titta ut... Det är så höstlikt att det är helt hemskt... Blåser och regnar och jag har inte stuckit huvudet utanför dörren på hela dagen... tänker inte göra det på hela kvällen heller...

Jag bakar ananaspaj till jobbfikat imorron, och det blev biff och potatismos till middag. Borde ställa mig och göra potatisplättar egentligen, men det får nog bli imorron det...

Jag är seg trött och tråkig idag och något gnager som jag inte få fatt i... Antar att det är en dag tänkt till grubblerier och benande, men det blir inget av det...

Nu ska jag gå upp och lägga mig i soffan, läsa ut "Hjärtblad" så K kan få överta den imorron, eller kolla på några avsnitt av "Vicar At Dibley", då får jag åtminstone skratta...

1 kommentar: