tisdag 21 september 2010

Nä, men att...

... det händer inte så mycket här... Det är tråkigt på jobbet för K är sjuk, och kommer inte förrän tidigast fredag. Jag jobbar för henne under tiden, det är kul, men jag jobbar hellre med henne...

Igår blev det som sagt Cubus, och det blev dyyyrt... men bra saker. Jag hittade mysbyxor, men det är tråkigt att behöva ta L för att de ska räcka till i längd... De är rätt mycket för stora i benen och upptill oxå, men längden är bra, tur det finns dragsko. Sen fanns det fina munkjackor i samma färg och material som byxorna. Tog mörkblå byxor, så det blev en mörkblå jacka. Sånt har jag dåligt med, då många blev tråkiga och blekta samtidigt, måste rensa lite där. Finns många jag inte använder för att de ser tråkiga ut... Sen tänkte jag ju att det var färdigt och skulle gå, och vände mig om och upptäckte att väldans många jeans kostade bara 199:- just nu... Och vad hittar Lottis om inte baggy-jeansen hon provade i Linköping...? Och i strl 36 long :-) Det blev ett par såna (fast tjejen missade kampanjen och slog in dem för 499:- istället, tyckte det blev onödigt dyrt, så jag gick tillbaka och fick 300:- tillbaks). Sen var det i alla fall dags för kassan, men vad hängde där? Jo, den grå koftan jag oxå provat i Linköping och dessutom prissänkt... *hmm* Nu får jag inte handla mera på myyycket länge...! Men jag är nöjd med köpen :-)

Imorron öppnar jag istället för K. Jag ska fixa öppningen själv, bara stora barn, så det är ingen fara. Sen blir jag K och vi ska försöka roa barnen i en halvtimme, jag och B innan det är dags att åka till T-bo och titta på friidrottstävlingar och umgås med T-bos och B-holms lågstadie. Sen slutar jag tidigt och då ska jag åka till stan och lämna tillbaks brallorna som var för korta på Lager 157 och handla. Egentligen skulle jag åkt till K och så skulle vi ha plockat svamp, men det blir ju inget av med det nu iom att hon är sjuk... Lite tråkigt, men det får bli en annan gång.

Hostan håller i sig, tycker inte Cocilianan hjälper nåt vidare, den smakar bara illa och gör mig seg i huvudet...

Jag hittade en lista hos någon som jag tänkte göra, men det här blir nog långt som det är... Kanske bli ett inlägg senare ikväll istället. Nu ska jag ringa K och kolla läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar