söndag 24 oktober 2010

Skitväder...!

Det regnar och är bara grått och tråkigt och höstigt... Jag har antagligen fått en vagel i vänster öga och det är svullet och stelt... Som tur är känns det nog mest, men visst, det syns ju oxå... Idag tänker jag hålla mig inne, men det vore ju trevligt om det hann lägga sig till imorron...

Uppdatering på semestern, jag vet. Det kommer... nån gång, men just nu har jag ingen lust... Jag sitter och tittar på korten och filmerna och drömmer... Jag vill tillbaka, där det var varmt och skönt och soligt. Där man gick ner till buffén och tog vad man ville äta vid alla måltider och sen gick tillbaka till poolen eller stranden... Inte sitta här och blicka ner över en kall sjö, en halvt kal syrenhäck och en massa gula löv... Hösten kan vara fin, men just nu är den bara bläää...!

Borde äta frukost, men tänkte vänta på N. Han ska jobba natt och kommer väl inte upp än på nån halvtimma... Jag borde köra igång en tvätt till, men det hörs så väl upp till sovrummet, så får väl vänta tills han vaknar... Borde ringa om en grej oxå, som jag inte lyckades med igår, skickade mess istället, men har inte fått något svar... Nåja, det löser sig väl under dagen...

Ska se om jag kan få till en reseberättelse ikväll, men måste se om jag kommer åt korten från Ns dator först...

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem! hoppas ni haft det superbra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem igen. Ser fram emot o få läsa om eran resa =) Kram Kram

    SvaraRadera