torsdag 28 oktober 2010

Ingen rubrik...!

Jag kommer inte på någon bra rubrik och har inte så mycket att förtälja heller... Bra känsla från dagen, 14 barn som egentligen skulle varit 19, fem st gör ganska stor skillnad... Imorron blir det oxå lugnt, några extralediga och några som blev kortare, skönt när det är fredag. Skönt för barnen oxå.

Vi ska kolla över nästa vecka lite imorron, ev kanske vi kan göra klart utvecklingssamtalen oxå, vi får se lite.. Vi insåg idag att vi kanske kan plocka lite komp kommande vecka, barnen har minskat i takt med dagarna, om man säger så, men vi har ändå vikarier... Eftersom K har semester, så kan ju någon av oss andra ta komp isf... Vi får se lite. Vi blev ganska många mot slutet av veckan, men inte så mycket barn...

Trodde jag öppnade på måndag, men det gör jag inte, börjar 7, A-M öppnar vilket var ganska skönt, men jag blir kvar lite längre än tänkt oxå, eller kanske inte förresten, om vi hade fem barn över dagen och fritids sex... tror de är nio el tio till mellis och då borde jag inte behöva vara kvar, jag går ju 15 ändå... Tänkte ju liksom åka till O-hamn och shoppa väska och kanske fika lite med K... funderar på att slänga med simgrejer och ta en runda, köpa min polett själv... Får se lite vad som händer... Idag har jag ju börjat spraya, så när måndagen kommer kanske jag mår pest...

Nu ska jag plocka fram snabeldraken en runda innan dammsorkarna anfaller, det ser helt bedrövligt ut här hemma...

1 kommentar:

  1. Lycka till med behandlingen. Börjar själv bli sugen på en till men vet inte om jag orkar. Har ni fullt upp framöver. Tänkte om ni tid o ses? Kram Kram

    SvaraRadera