måndag 25 oktober 2010

Sorry, sorry!

Jag kommer inte till den där reseuppdateringen... Jag kan inte få ner den i bloggen. Alla känslor och alla saker vi gjorde är alldeles för påtagliga för att jag ska kunna få ner dem i simpla ord... Vi gjorde inga extraordinära saker, men det var bara så perfekt på nåt vis, så det är svårt att få upplevelsen rättvis i ord... Jag får suga lite till på det...

En bra första arbetsdags idag, lugnt och skönt med väldigt lite barn, imorron mera fullt ös... Dock ska vi genomföra lite förändringar som gör det enklare för oss, och kanske kanske kanske kan vi få en praktikant i tre månader. Det skulle göra jättemycket både för oss och för gruppen... Dessutom är det föräldrar som börjar reagera nu, och kanske framförallt på det som stod i tidningen i lördags...

Har pratat en hel del med K idag och det är så skönt att det är fler som gör samma upptäckter som jag gör... Det är inga stora saker, men tillräckligt för att man ska reagera lite...

Nu är jag hungrig som attan, men har ingen aning om vart N är. Tog upp fisk till honom, själv ska jag äta soppa... Sen ska jag ringa K och fråga en sak som jag inte förstår... SEn slaaapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar