måndag 17 maj 2010

Nu sitter jag...

... och väntar på att min omelett ska bli klar. Kör om en timme drygt, så det fick bli något som var enkelt och som går fort. N jobbar kväll, så jag är allena den här veckan.

Det är lite mycket i mitt liv just nu. Inte så mycket privat, men jobbet. Inget jag tänker skriva om, men det tar en del energi och tankar, så det kommer nog bli glest med uppdateringar här ett tag... Å andra sidan är jag ju inte bäst på det nu heller...

Vikten står stilla. Jag har syndat ganska mycket i helgen, så i veckan får det bli skärpning igen. Vad sjutton! 2 kg till midsommar kan väl inte vara så förbaskat svårt...! Skärpning får det bli...

Nu är nog omeletten strax klar... Hoppas i alla fall, för jag är hungrig...

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar