söndag 23 maj 2010

Haha, jag tror...

... att jag har PMS de luxe! Jag kände mig riktigt låg förut när jag skrev förra inlägget... Efter det har jag druckit ett par baljor kaffe, ätit lite Polkachoklad och lite annat gammalt godis jag hittade i skåpet (egentligen inte ens gott...) och nu känns livet ganska oki igen...

Molnen över sjön har nästan försvunnit, det är solsken just nu, men det blåser satan... Känner inte riktigt för att gå ut... Ska strax sätta igång med dagens middag: tacos. N ville grilla igår, och blev lite sur för att jag hade bestämt pastasallad. Men han kan inte komma och säga att han vill grilla en timme innan middag... Det funkar inte. Tänkte ev att skulle grillat idag istället, men med tanke på att vädret är aningens ostadigt, så blir det inte så. Sommaren är lång, vi hinner grilla många gånger...

Som sagt, livet känns ganska oki ändå, bara jag låter bli att tänka så mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar