måndag 24 maj 2010

Hmm... en intressant tanke...

K gav mig en intressant tanke idag, om blod och järdepåer i kroppen... Jag måste fundera lite, men intressant var det och jag tror att jag ska ta upp frågan nästa gång jag pratar med en läkare...

Annars rullar det på... Måndagar är sköna, det är lugnt och fridfullt för det mesta och vi hinner framförallt med... Vi hinner till och med lite annat som vi inte gör annars... Det är skönt. Imorron lär det bli betydligt värre... Typ alla barn, tror jag... Utom ett. Det betyder 16 st till mat, 15 st innan... Och åtminstone en som skulle behöva ha semester nu... Där funkar ingenting, oavsett om vi pratar och förklarar eller bara ber henne sluta... Tjut och tårar för allt och inget... Hoppas det är så bra väder att vi kan vara ute på förmiddagen i alla fall... Det skulle ju regna, så mer är väl att hoppas för mycket, men man ju försöka...

På fredag har vi stängning och det är väl inte direkt glasklart vad vi ska göra, mer än att bossen ska presentera hösten... Eller rättare sagt hur han ska lägga upp hösten... Spännande värre. Får väl se vad han har kommit fram till... Eftermiddagen ska tillbringas på ett spa, och vi ska få nån behandling och vad det var... Lite slöseri med tid, om man frågar mig... även om sånt är viktigt oxå...

Nu blir det strax dusch... Sen säng, tror jag... Seeeg ikväll. Däremot så har jag en sovmorgon nu. Mor och jag byter torsdag, hon stängde ju åt mig i fredags, jag stänger åt henne på torsdag. Helt oki för mig, och då behöver jag inte börja förrän 9:30... skönt skönt. Kanske till och med kan hinna med en liten promenad då på morgonen...

*over*

1 kommentar:

  1. Är det okej om jag lägger in din blogg bland mina länkar i bloggar jag följer? Tänkte jag frågar först innan=) Nu har jag inte den nya adressen på facebook heller......
    Jag kommer för övrig o vara lite roligare o umågs med framöver. Börjar piggna till ordentligt =) //Kram!!!

    SvaraRadera