måndag 1 augusti 2011

Jag har en osviklig tro...

... på min magkänsla! När den säger att något inte är bra, då är det till 98% så. När den säger att något är bra, är det likadant. Idag säger magen att något inte är bra, likadant som den gjorde igår, och jag får inte fatt i vad det är... Jag har gått igenom allt och alla som jag kommer på, men nä... Det här gör mig lite knasig, känner jag... Eftersom det oftast bara är till 98% som det stämmer (även jag ;-) kan ju ha fel...), så det kan ju vara de 2 procenten...

Nåja, det kan inte vara något allvarligare iaf, då borde jag fått fatt i tankarna, tycker jag... Skicka ett mess ska jag göra, det kan bli bättre efter det, kom jag på, även om det inte är av den allvarligare sorten, och något som är överenskommet...

Igår kväll trodde jag att det faktiskt var något på gång med magen och bebisen. Den var hård och spänd hela kvällen och det gjorde ont till och från. Inte jätteont, långt därifrån, men ganska obehagligt... Tänkte att jag inte skulle ta nån Panodil el så, för att se vad som hände, men efter att jag lagt mig, så slutade det... Vaknade 3:54 första gången och gick på toa, allt lugnt, gick på toa strax efter kl 6 igen, och sov till 10:15 sen, så nog var det lugnt alltid...

Nu ska jag se om jag kan leta upp en ny bok, eftersom Arne tog slut igår, och sätta mig och läsa. Gör inte många knop just nu... Även om jag skulle vilja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar