måndag 1 augusti 2011

Rastlös? Tråkigt?

Kan det vara som så att jag egentligen inte nojjar mig över något? Kan det helt enkelt vara så att jag har tråkigt?? För ikväll har jag inte riktigt den där konstiga magkänslan kvar... ändå har jag inte gjort nåt direkt idag, som skulle gjort mig mindre uttråkad... Nä, jag vet inte...

Jag bar ut en balja med kallt vatten på altanen förut och satte ner fötterna i, och helt plötsligt hade jag ganska normala fötter till skillnad från hobbit-fötterna jag hade innan. Jag har inte haft några större problem med svullna fötter innan och jag kan inte påstå att jag lider särskilt av det nu heller, men visst är de svullna och det var grymt skönt med kallt fotbad. Försökte ta kort på dem, men de ser ju ut som vanligt nu, så får väl se om fötterna är svullna imorron istället och ta före och efter-kort.

Försökte filma min mage med rejsande bebis, men då så klart så lägger h*n ner all verksamhet. Typ en halvminut efter att jag slutat försöka, så satte h*n ju igång igen... och nu är det fullt ös ,inte riktigt lika mycket som innan dock...

Nu ska jag ta en snabb dusch innan Lotta på Liseberg, och sen inte göra så mycket mera ikväll. Borde plocka ur diskmaskinen, men det får bli imorron...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar