tisdag 2 augusti 2011

Skit oxå!

Före semestern fick jag eksem mellan tårna, mest på vänstern. Jag trodde det var svamp först, men det trodde varken mamma el K, för det såg det inte ut som. Så jag har smörjt med hydrokortison och det blev bättre. Har inte smörjt på nästan hela semestern, lite nån kväll bara när det kliat lite och jag sett att det varit torrt igen. Igår när jag badade mina stackars hobbit-fötter kom det tillbaka... Satan, vad det kliade igårkväll, och det har fortsatt idag... Visserligen inte lika mycket, det är vänster lilltå som är mest utsatt. Det värsta är att jag kliat så den har fått blåsor... Den är insmord, men det kliar ändå... Bläää!

Annars är det en ganska lugn dag idag. Tog med mig datorn ut på altanen istället för att sitta inne. Visserligen är det liiite svalare inne, men det känns bättre att sitta ute. Funderar på lite lunch strax, men N tog sin mammas bil och åkte iväg, så jag väntar väl tills han kommit tillbaka.

Bebis bråkar och rumsterar om, trycker än ut mot ryggen, än ner mot urinblåsan, och i nästa sekund har jag en liten fot i revbenen... Det är liiite tråkigt just nu, men samtidigt så vill jag nog inte att h*n kommer den här veckan, kan vänta till nästa iaf... Men på den fronten verkar det ju tvärlugnt, inga tendenser till att vilja komma ut... Nåja, det kan ju gå från en minut till en annan, det vet man ju aldrig...

Nu ska jag leta upp lite namnsidor på nätet och se om jag kan få till lite förslag på namn. Killnamn har jag bara ett, och N har inte sagt emot, men tjejnamn finns några stycken och kanske behöver jag inte fler, men inga av de jag kommit på känns helt 100, så... får leta lite, helt enkelt...

1 kommentar:

  1. Jag har bara ett pojknamn i huvudet. T var lite emot men ska försöka övertala honom, har ju några veckor kvar på mig!!!! Ha en bra dag!! kram kram

    SvaraRadera