tisdag 9 augusti 2011

Ont, de gör ont...

... ja, det gör det... Som mensvärk ungefär, men väldigt oregelbundet och väldigt lite action blir det av det, så jag tror fortf att det är falsklarm... Alltså, det måste göra ondare om det är nåt på g... eller har jag fel, ni som har gjort det här förut?? Ska inte värkar vara regelbundna? Här kommer det typ två på fem minuter och sen ingen på en halvtimme... I don't get it...

Hur el som så tänker jag avvakta. Ska försöka komma på något att äta, men jag är inte direkt sugen på nåt... Tråkigt att äta själv... Nåja, nåt ska jag väl komma på...

Nu toa, sen soffan.

2 kommentarer:

  1. å va roligt!

    Jag hade inga värkar alls så jag kan tyvärr inte svara på det men hoppas det är riktiga värkar!

    SvaraRadera
  2. Yay...Klart det är äkta om du har värkar. Dom ökar i insitet va det lider :-) Trust me!

    SvaraRadera