måndag 1 augusti 2011

Nja...

... det känns bättre, men inte helt bra... Har fått klarhet i en del grejer som kan ha påverkat, men jag känner att jag inte orkar fundera så mycket, så jag försöker skita i det så gott det går...

Sitter på altanen och gör ingenting. Varit och handlat och slängt skräp på Kammartorpet. Nu förbereder jag middag, som kommer bestå av stekt potatis, lök och bacon, bara för att jag är fruktansvärt sugen på både potatis och bacon. Jag är inte sugen på så mycket alls theese days, så det är liksom bara att lyssna på magen i det fallet oxå...

Nej, dricka lite vatten och sätta mig ute en stund till...

1 kommentar:

  1. det är ju så dumt att vi inte tar oss tiden till våra passioner...livet är ju för kort....hoppas du tar dig tiden redan ikväll om så bara för några rader!
    kram!

    SvaraRadera