onsdag 28 september 2011

Facebook!

Jo, jag har trillat dit. Jag har skaffat Facebook. Något jag aldrig trodde skulle hända, men nu har det hänt. Det betyder att det blir mindre aktivitet här på bloggen (hmm, ganska dåligt med aktivitet här ändå just nu...) Hur eller som så tillbringar jag mera tid där än här iaf.

Nora är fortfarande förkyld. Hade några mindre roliga dagar här i slutet på förra och början på den här veckan, men nu är det bättre igen. Hoppas det håller i sig, för det är så himmelens tradigt...

Varit hos kusin och hälsat på idag. Kikat på Noras syssling. Nora blev helt plötsligt så stor, trots att det inte skiljer mer än fem veckor på dem. Kul att ses iaf :-)

Imorron blir det ev stan med Annie. Längesen vi hittade på något, så det blir kul. Fredagen är öppen än så länge, måste nog städa lite här hemma då och tvätta undan, även om vi ligger någorlunda i fas nu. Lördag är flyttdag för A och M. N ska hjälpa till och jag och Nora hänger väl med och kollar läget. Sen kommer T och S och grabbarna hit på söndag. Det ska oxå bli kul, jättelängesen vi sågs och kul att se Adam :-) Sen är det ny vecka igen, det springer på.

Nu ska jag tappa upp badvatten till Noris, så hon kan bada och äta och sen stoppas i säng. Fröken är trött efter en dag på vift. Hoppas bara hon somnar, så hon inte blir övertrött istället...



Hej, jag är ganska stor nu ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar