onsdag 10 februari 2010

Vad ska jag göra nu??

Skit oxå, det blir inget av vår spa-helg kommande helg... K:s vän, som skulle hålla i behandlingarna vill inte köra om det blir snöyra, vilket det ju garanterat kommer bli om någon sagt något om minsta lilla snö... Jag förstår henne helt och fullt... Det är ju en bit att åka för henne, tror hon bor i Gävle. Men det är så trist när saker man sett fram emot inte blir som man tänkt sig... Nu känns det skitfånigt att inte vara med i kyrkan och sjunga på söndag, jag sa ju ifrån... K sa att vi kunde träffas ändå, vi tre som skulle kommit, men... nä, det blev konstigt, det med... Visserligen kanske fler kan vara med en annan gång, men det hade varit lite skönt oxå att bara vara ett par tre stycken oxå... Nåja, en annan gång...

Fick hem mitt Ellos-paket i em, men jag tror jag ska sluta skicka efter... Nu tog jag 38 och 38/40... men det är ju för stort... Vad då "ha som morot" och kunna ha det till sommaren?? Det är ju för stort redan när det kommer, då kan jag väl inte spara det till sommaren, när jag ska vara mindre... Nä, det blir nog retur, både på tunikan och skjortan. Men lite kul är det ju hur storlekar kan vara olika på olika kedjor... I förra veckan fick jag hem ett H&M-paket, köpte en blus i strl 42, men den var för liten över rygg och byst... Idag kom det alltså hem en skjorta i strl 38, och den är förstor... *hm*

H&M ja. Där har jag varit idag. Skulle egentligen på Lindex och se om de hade en topp kvar som jag såg sist jag var där... Det hade de inte, och inget annat kul heller. Så jag hamnade först på Åhlens, skulle köpa annat värmeskydd, och sen hittade jag ett fint hårband oxå. Sen H&M. Hittade en så himmelens fin jacka, eller kappa kanske man ska säga. Lite klockad, och med luva och skärp i midjan som jag vill ha... Jag köpte den inte... och nu ångrar jag ihjäl mig... Så om jag inte kommer på andra tankar till imorron, så är det jag som åker till stan imorron igen och köper den förbaskade kappan... Suck, att jag ska vara så velig...

Sen skulle jag köpa hårfärg på Kvantum. Det gjorde jag, och den här gången tog jag den ljusa som jag inte vågade sist... Shit, vad har jag gjort?? Eller inte än, men vad är jag på väg att göra?? Tänk om det inte ser klokt ut... Gaaaahhh!!! Tror det får bli en extra paket med mörk färg imorron om jag åker. För säkerhets skull...


Nu blir det kaffe och chill i soffan. Eller dusch först förresten.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar