tisdag 23 februari 2010

Skotta, skotta, skotta...

... snööööö!!! Jag spyr på snö. Jag är så trött på den så det är inte klokt, och det bara kommer mer och mer hela tiden... Vi skottade av vårt garagetak för andra gången i vinter förut... Blääää!

Ledig idag, skönt skönt. Tänkte mig åka och handla ganska så tidigt, men det snöade ju satan, så var inte så sugen på det... Åkte strax efter att N åkt till jobbet, så jag har väl varit hemma nån timme... Det tar sån satans tid att handla. Sen apoteket, äntligen Pergo :-) Lindex och se om de hade svarta jeansleggings. Det hade de, men jag fick gå upp en storlek... suuurt. Måste börja tänka igen. Så ikväll blir det sallad med avokado, räkor och mozzarella. Och vatten.

Och nu är jag hungrig.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar