fredag 19 februari 2010

Bättre nu!

Efter ett ganska givande möte idag på eftermiddagen, så känns det som att jag fått tillbaka fotfästet någorlunda på jobbet igen... Helt stadigt står jag nog inte förrän efter mars, men nu har vi åtminstone ett datum, då saker och ting ska vara klara... Jag vet att jag kanske överreagerar, för så här är det nästan varje år, och jag vet inte varför det slog över i år... Kanske för att det redan är så pressat och att tanken på nerdragningar blev övermäktig... Nu verkar det som att det löser sig ändå, som alltid...

Något som jag inte är riktigt nöjd med på mötet är nog egentligen en skitsak, men som jag helt enkelt inte hann med på, som jag lovat K... Och sen hade jag ärligt talat glömt av det... Blev lite ställd efter typ två minuter, när jag insåg vad hon pratade om... Jag försökte säga vad jag tyckte, men de andra var på en helt annan linje, så det kändes som att jag inte hade så mycket att komma med... Får prata om det på måndag...

Men annars känns det bra nu faktiskt, eller så bra det kan, just nu, och viktigast av allt är att vi fått vår chef att förstå att vi faktiskt mår dåligt i det här och att det är en väldigt psykiskt pressad situation... och att han faktiskt frågar hur det är nu...

Så nu ska jag ta helg med gott samvete, och nästa vecka är det sportlov, jag har målarjobb på mellanstadiet, och vi ska åka skridskor och åka pulka och mysa :-)

Ha en bra helg!

1 kommentar: