onsdag 3 februari 2010

Jag är ledsen...

... men det är nog ingen bra dag idag... Varför vet jag inte riktigt, för det var bra i morse och jobbet har gått bra, inte helt enligt planerna, men tillräckligt för att jag ska känna mig nöjd med min dag... Sen att saker inte blev som jag ville riktigt och att personerna som jag ville skulle vara på plats, det är en annan femma...

Kanske är det för att det kommit en satans massa snö till, och för att somliga ljushuvuden säger att det ska komma mera... Jag blir idiot på det här snart... Snälla, låt det sluta snöa och låt skiten börja töa... Jag vill ha vår nu...! Men vi är bara i börja av februari och antagligen kommer snöhögarna vara högre än Mount Everest innan den här skitvintern är slut...

Kanske för att mitt liv alltid är lite i halvkaos... Jag vill inte ha det så, jag vill ha lugn och ro. Det har varit det ett tag nu, men helt plötsligt åkte jag ner några pinnhål igen, och jag hängde inte med på varför jag gjorde det... Helt plötsligt finner jag bara mig själv vara ganska så deppig och jag fattar inte ens varför, och varför vara deppig om jag inte vet varför??

Nåja, där ska jag nog sluta slira, och försöka få till lite kaffe. Köket har jag redan plockat fram igen efter middagen, men lite kaffe vore trevligt.

Imorron kommer min nya dator :-)

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar