lördag 13 februari 2010

Premiär!

Jag gör din lista, Ulrica

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Men då måste jag gå ut i köket...

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Inte ett skit

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Lets Dance igårkväll

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

14:13 (haha, den var 14:16...)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Radion i köket, kaminfläkten, tvättmaskinen

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Hämtade tidningen i morse.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Tittade på? Kaminen? Var precis och lade in mer ved...

8. Vad har du på dig?

Sunkiga mysbrallor från Team Sportia, Litte Miss Bossy-top, velour-hoodie, de två sista minns jag inte var jag köpt.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Vet inte.

10. När skrattade du senast?

Igår, åt Emma och Felicia när de, jag och Kerstin spelade kort...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Klocka, anslagstavla, diplom, almancka, hemsk tavla som är Ns sen hans ungkarlslya...

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Nopp snopp.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Det är väl trevligt...

14. Vilken var den senaste film du såg?

Delar av The Ugly Truth i veckan, Wallander - Skytten förra helgen.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Vad skulle jag inte köpa... ;-)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Ehh... vet inte.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Att världen vore rättvisare... Hur man tolkar det, upp till var och en

18. Tycker du om att dansa?

Nja... eller det beror på, är jag tillräckligt på kanelen så är det skitkul :-D


19. George Bush?

Ingen åsikt

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Pojknamn: Alexander el Benjamin, Flicknamn: Magdalena, Frida el Miranda.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Jodå, tanken fanns när jag var ung och singel. Nu verkar det som att vi är fast här ett tag.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Trevligt att se dig :-)

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Gör den, ni som känner er manade.

1 kommentar: