onsdag 28 april 2010

Ikväll har vi haft...

... apt. Lika kul varje gång... Tvärslut är jag nu, kan man säga och då har vi verkligen inte varit effektiva, fast vi kanske varit det på ett annat sätt än tänkt från början... Vi har ju verkligen noll prattid, och när chefen är borta dansar personalen på bordet... haha. Nä, ärligt talat, så finns det en del att ventilera... en del vi inte vet om vad som händer uppe och tvärtom, och ändå pratar vi... ganska mycket, men det avbryts ju hela tiden...

Valborg i helgen och det är noll planerat... Jag har jobbat arslet av mig hela veckan, ingen av oss tänkte på det i söndags när vi sågs, ingen är speciellt upplagd för det hela... Jag käkar hormoner, och tänker ändå inte dricka mer än max ett glas vin. Jag vet att det kan kvitta, ingen har sagt att jag inte får eller inte ska, men jag vill inte... Jag känner mig tillräckligt vinglig i psyket som det är just nu... Vill inte hjälpa det på traven ytterligare... Faktiskt lite rädd för att jag knuffar mig själv över kanten då...

På lördag är det maj, och jag hinner inte med... Jag gör verkligen inte det... Hösten kryper närmare och jag vet inte hur jag ska klara av det... Jag känner bara som ett stort svart hål... Ska vi ha det så här ett läsår till, då står inte jag på benen... Vilket jag inte ska gräva ner mig i nu, inte ta ut något i förskott...

Skön promenad hade vi idag i alla fall, jag och K... Trevligt att ha någon att gå med för en gångs skull... N följer ju med ibland, men det är ju ganska sällan. Synd bara att vi bor så långt ifrån... =/

Nu är klockan över nio, och det är Grey's, så jag ska ta min onda svanskota och masa mig upp till soffan...

Ha en bra kväll! Själv tänker jag självdö i soffan en stund...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar