tisdag 27 april 2010

Jag är verkligen...

... inte bäst på det här med att blogga, men vad sjutton... det händer inte så mycket. Vi grejar med trädgården, men inte så mycket har kommit i jorden än. Vi grejar lite inne, men inget är riktigt klart än... dessutom är det ostädat för det mesta och då är det inget kul att visa i alla fall...

Idag då. Lön! Äntligen! Och bättre än väntat :-D så jag shoppade loss lite idag. Klänning på H&M, som jag spanat in på nätet och skickat efter... bara det att jag körde på M och L... Tjena, en S kom jag hem med... Provade både M och L, men de var stora som hus, så ikväll har jag ändrat beställningen. Inte helt säker på den ena, trycket var inte alls så fint som jag trodde... Den är beställd i alla fall. Sen blev det en jumpsuit på Lindex som jag oxå spanat in på nätet. Den fanns på inkommande varor, så igår fick jag ett mail om att man kunde beställa den. Jag tänkte redan innan att jag skulle prova den först, för en jumpsuit har jag aldrig ägt i hela mitt liv... Så jag hoppades att den skulle finnas i affären och det gjorde den :-) och nu är den min :-) Jag måste sy in den lite upptill, jag är inte så välfylld, om man säger så ;-) Men lite nål och tråd kan göra underverk :-)

Sen blev det matshopping. Ganska tomt i förråden, så jag gjorde nog av med typ 1200:-, men då handlade jag hårfärg och mascara oxå. Tänk vad man kan hitta på ICA :-)

Nu ska jag göra ett försök att lägga in bild på mina shoppingfynd här och det kan ju bli spännande, haha...! (Nej, där gav vi upp... Varför kan jag inte lägga in bilder direkt från webben. Ulrica, du är bra på såna saker, help?)

Nu sängen. Börjar 7 imorron och sen är det fullt ös till typ kl 20... Joba 7-15, massa roliga saker, det är ju onsdag ;-) Sen ska K och jag ut och gå, hoppas på bra väder som idag, och sen har vi APT till typ kl 20, vi brukar hålla på aningens längre, vi är rätt snacksaliga allihop och är vi sen lite trötta oxå, då blir det mycket fniss... *hm*

Kram och natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar