fredag 23 april 2010

Fredag eftermiddag...

... och här sitter jag på jobbet eftersom det är min stängningsfredag... Det är ganska tråkigt. Två barn, båda går på fritids och sköter sig själva... Just nu sitter de och pärlar och har gjort så ett tag... Vi har käkat frukt och strax ska den ena gå hem... Måste haffa mamma där bara, så hon vet vart sonen är.

Sen är det bara en kvar, som kan gå ganska snart, hon med. Sen tänker jag gå hem, byta kläder och ut och gå... Sen ska jag messa K eftersom jag har lite dåligt samvete för en grej, inget stort, men lika bra att få det ur systemet...

Nej, bäst att se om mamman är här. Uppdaterar om gårdagens konsert senare el imorron.

Ha en bra eftermiddag!

Kram kram

PS. Hm... K och jag kommer aldrig komma till Guernsey... gissa vem som gjorde en fin liten beställning från H&M igår...?? Tusan oxå! DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar