tisdag 13 april 2010

Det är tråkigt...

... att ha rast när ingen annan har det... Så jag sitter här och försöker få tiden att gå... Sen är det stressande för jag vet att jag behövs ute... så det här är inget kul... Det är jättebra att vi skärper upp oss på rasterna, för det har vi verkligen inte varit bäst på, men det är inte helt friktionsfritt heller... *suck*

Annars är det ganska lugnt... En sambo som är förkyld kunde ju vara roligare, men det är väl smällar man får ta... Ganska fint väder och jag har bestämt mig för att ta tag i mitt liv igen... Bättre mathållning och mera motion... Funkar ganska bra. Lättare när man är två som kan peppa, och det är vi nu :-) Så nu ska det bli ordning igen. Vägde mig i morse och det såg helt oki ut. Halvkilot ner från i fredags med bara bättre mat och mindre godis. Sen snabb prommis igår, det var vad jag hann. Idag ska det bli bättre. Tänkte gå runt sjön, 6 km :-)

Nu tänker jag vara klar med den här rasten... Tycker jag var duktig som höll ut i 20 min :-)

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. hehe, låter som mina raster, man sitter i princip o väntar på att få gå tillbaka och jobba...

    SvaraRadera
  2. Jenny: Jadu, jag håller med. Vårt personalrum är ju så jädrans tråkigt oxå, så då sitter jag vid datorn och då slutar det med att jag jobbar, eller så går jag in på biblioteket och då slutar det med att jag somnar i soffan... haha

    SvaraRadera