söndag 18 april 2010

Om vi säger så här...

... så borde jag varit i säng för längesen... Istället sitter jag här, meb blött hår och har fastnat på youtube... Ibland är det helt hopplöst, en sökning leder till något annat, som påminner mig om något annat jag söker på, och sådär håller det på... Ikväll var det lyckosamt, andra gånger är inte lika lyckosamma... Kan nog inte påstå att jag söker på sånt som "alla andra" söker på... Jag gillar ju det här med teater, musikaler, operetter, osv... Ibland hittar man rätt :-)

Nu ska jag i alla fall torka hår och hoppa i säng. Jag börjar inte förrän 9:30 imorron, så det är ingen större panik... Inte för att jag har någon lust att jobba direkt... Det är inget kul just nu... så är det bara. Sommar tack, så det blir lite mera lättjobbat, inte så mycket av- och påklädning...

Nej, håret var det, och så måste jag lägga fram kläder oxå.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar