lördag 17 april 2010

Idag har jag...

... aningens för mycket att göra för att ens tänka på att sitta här... Var väl därför jag inte kunde sova i morse heller. Vaknade 6:05 första gången, tjohej, vad skoj så här på lördagsmorgonen. Tvingade mig själv att somna om en timme till, sen vred jag mig i sängen en halvtimme och sen gav jag upp... Har torkat golv nere, eldat en liten brasa då det inte ens var 18 grader när jag kom ner = kallt... Druckit kaffe, läst tidning, ätit frukost, dammat uppe, dammsugit uppe och nu väntar jag på att golvet ska torka där, så jag kan skura duschkabin och toalett. Och helst hinna plantera om min små tomater oxå, och så lite kryddsådd oxå... eller imorron.

Sen är partyhumöret som ska fram, eftersom det vankas 30-årsfest ikväll, mucho kul :-) Men först ska jag se till att bli av med magkrampen från hell... Verkar som att min mage kommit igång igen... Typiskt bara att det skulle bli idag...

Nej, skura toalett och plantera var det.

Ha en bra lördag! Det har jag, fast jag kommer slockna med näsan i glaset ikväll... Dessutom tänker jag vara tvärbakis imorron, det har jag inte varit på evigheter... ikväll ska jag ha kul :-D Fast det blir väl de vanliga tre glasen och sen har jag kul så det räcker... haha.

Kram kram

PS. Magkrampen släppt för en stund... Halva min putmage försvann, kan jag säga... haha. Kanske snyggbyxorna kan sitta som de ska ikväll i alla fall :-) DS.

2 kommentarer:

  1. Japp ikväll ska de bli festande av:) jag är också på att vara bakis imorgon, de kan de vara värt:) hehe

    Ses om ett tag! //kusin

    SvaraRadera
  2. Jag hade också tänkt o festa till det ikväll... pumpen. Men T ändrade sig i sista minuten. Så det blev en kväll i ensamhet ist. (Barnen är hos sin farmor ändå o T meckar väl med moppen hela kvällen). Kram

    SvaraRadera