onsdag 1 juni 2011

Idag är jag inte...

... lika glad, eller ikväll rättare sagt, för dagen har varit helt oki, bortsett från morgonen... 3:34 el nåt liknande vaknade jag av jordens regnskur och åskmuller... Först tänkte jag skita i att gå upp och dra ur nånting, tänkte att "f-n, vi tar det på försäkringen, jag orkar inte, jag är sååå trött..." Men så vaknade N, satte sig upp, muttrade nåt om "jävla åska att dra igång" och sen gick han upp och ner för trappen och drog ur modemet, så då masade jag mig upp och drog ur tv:n och min dator. Sen höll på det på att bleka och mullra i trekvart typ, strömmen gick tre gånger, men tillslut orkade jag inte ställa om klockan fler gånger, så då gick jag och hämtade telefonen och använde alarmet på den istället... Satan, så trött jag var när det gick igång vid 6:20 sen... Men det var ju bara att gå upp... Bebis gav ifrån sig några mycket missnöjda urinblåsesparkar både då och när åskan drog igång, tyckte antagligen att det var på tok för tidigt... Det är ingen morgonpigg en direkt...

Sen iväg till T-bo på planeringsdag, effektiv förmiddag, och helt oki eftermiddag oxå, vi har större klarhet i sommaren nu, och det vi inte hann idag tar vi en kväll till. Det känns ändå bra att vi är på ganska så mycket samma våglängd, både vi och personalen i T-bo. Sen hoppas jag fortfarande att min hp går igenom så jag slipper böka med... Men det märks väl. Borde få besked senast i början på nästa vecka, tycker jag.

Inte riktigt lika glad idag, eller det kom över mig nu ikväll. Annars har ju dagen varit helt oki, men nånting slog mig och det gjorde mig lite "grubblig"... eller... ähh... jag vet inte! Jag måste sluta analysera igen, det är väl det största felet...

Var jättetrött när jag kom hem förut, men har iaf tvättat och även tvättat upp det som skulle tvättas för hand. Nu snurrar sista maskinen, jag har surfat typ större delen av eftermiddagen, betat av ett gäng "Glamourama"-avsnitt, och nu skulle jag göra en retur på ellos, som jag glömt, tror jag, men det går inte...! Får inte fram nån retursedel, så får väl maila dem och kolla... Det är ett tag sen, så det är säkert försent... Får väl se om den kommer med på räkningen ändå... Jag har ju skickat tillbaka den i tid, bara inte gjort returen... Nåja, det är 120:- det handlar om, så är det försent, så får jag väl stå mitt kast...

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen se på Grey´s och äta jordgubbar. Kommer garanterat vara hungrig då, hittade en äcklig pizza i frysen, som jag tänkte äta till middag, men den var så fet och läbbig, så jag klarade bara halva. Gjorde ett par mackor istället, men det förslår inte så länge... Så jordgubbar kommer sitta fint om ett tag, tror jag, men först dusch!

Låååångledigt! YES, vad skönt, och kul med lite trevligheter inbokat :-)

1 kommentar:

  1. Ha en trevlig helg! Vi kommer på måndag:)

    Pussåkram Hanna

    SvaraRadera