tisdag 14 juni 2011

Det händer grejer!

Ja, trots att jag idag fick avslag på min hp-ansökan (ja, det suger, men livet går vidare...), så känns det iaf ganska så bra. Jag har nämligen fått lite bakuppdrag igen. Två tjejer har dragit igång en gammal rörelse ett par mil härifrån, och nu vill den ena ha lite bakhjälp :-) Inte mig emot, det handlar bara om lite enklare grejer som cupcakes nu i veckan och sen en tårta till på lördag. Sånt är kul, så det klämmer jag gärna in :-)

Och förra veckans olust på jobbet angående en sak är som bortblåst, nu funkar det mesta :-) Bara en sak jag funderar på, som känns lite sådär, men jag hoppas personen i fråga är så pass ärlig att vi kan prata om saken om det jag tror och funderar på skulle visa sig stämma...

Nu ska jag bara torka hår, skicka N till jobbet (el förresten, den biten sköter han själv...) och kolla lite väder inför imorron, så blir det sängen här. Börjar kl 7 imorron bitti och klockan är för mycket redan nu...

3 kommentarer:

  1. Tråkigt att du fick avslag på Hpn!!! Kul med lite bakprojekt. Det är roligt med bak men tyvärr har jag varit lite lat när det gäller det den senaste tiden!!! Ha det bra Lottis!! kram kram

    SvaraRadera
  2. nää va tråkigt att du fick avslag! Va konstigt det är att vissa får det och andra inte när man jobbar som förskolelärare. Borde väl vara likt för alla om man är i 0-3 gruppen vill säga!

    SvaraRadera
  3. Tack Lotta!!! Hoppas ni får en härlig midsommar!! kram kram

    SvaraRadera