fredag 10 juni 2011

Trööött...

Jag önskar sååå att jag får besked om hp snart, för jag är sååå trött... Jag vill inte jobba mer! Jag vill få ta dagen i min takt, vila när jag behöver, sitta ner när jag behöver, gå på toa när jag behöver, och inte behöva riskera att nästa spark kan få mig att pinka på mig...

Jag har alldeles för kort stubin just nu, jag orkar för fasen inte med mig själv... Bläää! försökte få nåt besked om min hp igår på fk, men även att jag fixade till Bank-ID:t och kunde logga in, så fanns det ju bara en ansökan om föräldrapenning... Visserligen kunde jag uppdatera lite annat som inte stämde, så nu ska jag bara pappren angående årsinkomst och lite annat in, så är allt sånt fixat, så alltid något... Läste att det ju kan ta upp till 30 dagar, och det är det inte förrän nästa vecka, så antar att beskedet kommer nästa vecka oxå... senast! Annars blir jag arg!

Ringde till K och beklagade mig lite, eller vi klagade ihop... Hon är ledig idag, och det hade varit skönt... Men nu ska jag fixa frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar