måndag 30 maj 2011

Idag är jag glad...

... det känns bra att leva, att vara jag. En frid i själen, som jag pratat om tidigare... Fina ord från en vän kan göra mycket :-) Och beröm gör sin del :-)

Nu väntar jag bara på att jag ska få lite besked från försäkringskassan om min hp oxå, men det verkar dröja...

Bebis lever och frodas i magen och från och med i förra veckan har jag gräslig foglossning vissa dagar, andra känns det bara lite, idag har inte varit någon bra dag sett ur den vinkeln, och då har det ändå varit lugnt... Hoppas sååå att hp:n går igenom och jag bara behöver jobba typ tre veckor till...

Nu ska jag gå på toa och sen åka till A-rum och hämta ut mitt H&M-paket. Gravidkläder så klart, och jag vill verkligen inte ha dem, men vad gör jag... Magen känns stor som ett hus (den är stor för att ha tre månader kvar...), trots att jag inte gått upp jättemycket, nånstans mellan 10-13 kg, har inte vägt mig på år och dag, ser att omfånget ökar ändå... Nåja, bort ska de i höst hur många extrakilon det än blir...!

1 kommentar:

  1. Jag var på mvc idag. Har inte gått upp någonting. El jo, förra gången hade jag gått upp ett kilo men det hade jag gått ner nu så jag ligger på samma som på åinvägningen nu. Det gillar =)
    Hoppas det är bra med er ananrs?! Kram kram

    SvaraRadera