måndag 2 maj 2011

Jag känner mig som vädret...

Grå och trist... Lågvattenmärke idag, och jag vet inte riktigt varför... Man kan väl inte vara glad jämt, men... Nä, livet känns av någon anledning inget kul idag... Egentligen vet jag kanske varför, men orkar inte riktigt ta tag i den biten... Bra känns det inte iaf... Tänker inte orda mera om det, och tänker inte skriva mera här heller...

Borde äta något, men när man varken är hungrig eller sugen på nåt, så är det inte helt lätt... Jag tänkte gå på kören och då måste jag äta innan, annars kommer jag bli jättehungrig innan jag kommer därifrån och äta alldeles för sent, men lätt är det inte...

Nåja, bara att gå ner och botanisera i köket...

*suck*

1 kommentar:

  1. Tycker jag absolut du ska investerta i, låter som en bra bok! Kan verkligen rekomendera LCHF boken, är redan kär i diverse recept! Fick tillbaka lite energo & glatt humör som jag tappat de senaste dagarna! ska nog snart kissa ut sista te´t ;-)& krypa ner & botanisera i recepten =)

    STOR KRAM ROSAHJÄRTAN

    SvaraRadera