måndag 16 maj 2011

I brist på annat!

Jag har inget vidare att blogga om... Snortrött efter en dag med läroplansprat... Det kommer nog bli en ganska ointressant och opersonlig blogg ett tag, iaf tills jag bestämt mig för hur jag tänker göra med mitt bloggande... Men en lista är väl alltid trevligt, be mig bara inte om var jag hittade den... Nånstans i nån blogg... Kopiera gärna!

DAGENS VILL HA: Har inget jag vill ha just nu


DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeansleggings, vitt linne, svart tunika, vit kofta. Nu efter dusch grå Pumamysisarna och korallfärgat linne


DAGENS SMINK: Eyeliner, mascara och ögonbrynspenna


DAGENS FRISYR: Fläta


DAGENS HÄNDELSE: Inget än så länge, läroplansimplementering är ingen större happening...



DAGENS LÅT: I want Cry med Elin Lanto (den enda jag hört idag...)


DAGENS PLANER: Större delen av dagen redan gjord, men kvällens planer är slapp i soffan, kurera mycket envis hosta och se på tv... typ.


DAGENS SAKNAD: Helg...


DAGENS DUMMASTE: Att jag borde betat av mera av mina måsten i stan idag... Får bli morgondagens mission.


DAGENS SJUKASTE: Hmm...


DAGENS DROG: Ingen, inget kaffe, ingen cola... Te får det bli!


DAGENS ROLIGASTE: Att jag träffade min gamla arb.ledare från McDonalds-tiden, det var inte igår :-)


DAGENS FAVORIT: Nope...


DAGENS KÖP: En klocka för 99 spänn på Guldfynd, rosa och allt ;-)


DAGENS HUMÖR: Blandat


DAGENS ORD: Trööött... host, host!

Nä, men att det vart nog inte roligare än så... Have a nice evening!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar