söndag 1 maj 2011

Händer mer idag!

Ja, idag har det hänt lite mer än vad det gjorde igår... Sorterat tvätt och den första maskinen snurrar just nu. Lagt in både min egen tvätt, handdukar och sängkläder som blivit liggande i tvättstugan, städat upp efter gårdagens grillmiddag och ätit frukost... Nu funderar jag på att ta tag i lite dammsugning i kök och hall iaf, det är där det är värst, men tror att det kanske blir altanen en sväng först innan solen helt försvinner. Fasen oxå, jag som tänkte hänga ut tvätt!!

Annars har jag en sak som gnager, och det är något som egentligen inte ens hade behövt gnaga om jag inte gjort som jag gjorde i fredags... Nu får jag skylla mig själv lite, men aningens besviken på någon är jag ändå, även om jag nog inte räknat med annat... Nåja, det är ingen ko på isen, bara lite trist...

Nej, altanen var det... Dricka vatten på vägen, kan tro att jag är bakis efter igår, men tror inte man blir det på 3/4 glas alkholfritt vin...

1 kommentar:

  1. Hej! LCHF boken är kanonbra! Riktigt smarriga recept & GI/LCHF "bantning" känns faktiskt jättebra, är varken hungrig eller sötsugen & går ner i vikt!

    KRAAAAM Rosahjärtan

    SvaraRadera