söndag 23 januari 2011

Sorry, för dålig...

... uppdatering, men det händer inte så mycket, och jag sitter inte här så mycket heller... Jag är ganska trött och har dessutom haft en ganska jäklig vecka, så varken tid eller ork har funnits...

Jag mår illa till och från, men lergiganet hjälper för det mesta. Hoppas på att slippa det snart... Går in i v 11 på onsdag. Enda smolket nu är väl att "någon" är duktig på att berätta, så vi har knappt fått berätta själva för någon, utan får mest gratulationer. Det är trevligt, men det känns knäppt att inte hinna få berätta för vänner för att de hört det från annat håll... Det är känsligt, inte så mycket att göra åt, och personen är så jätteglad, men det känns ju inte sådär jättebra... och jag vet bara inte hur jag ska tala om det...

Romeo och Julia på Göta Lejon igår var superbra. Oj, vad de är duktiga :-) Riktigt roligt att titta på :-) Och lite extra roligt att se Lisette eftersom jag faktiskt följde "Jakten på Julia" ganska så frekvent. Lite synd att hon var dålig i rösten igår, men då fick jag ju höra Annika sjunga istället :-)

Nu ska jag fortsätta stryka mina örngott, haft en stor hög med sängkläder och gardiner uppe, men nu är högen nästan borta. Gav mig sjutton på att den skulle bort under helgen. Vi ska iväg om 1½ timme, så kanske blir det lite kvar, men jag får vara glad för att det mesta är borta i alla fall...

Ha en bra söndag!

2 kommentarer:

  1. Visst är vår älskade Annika bra :) Bäst!

    SvaraRadera
  2. Jag blev lite orolig tack för att din kommentar inne hos mig så jag kunde slappna av! =)
    V.11, vad skönt då är nog snart illamåendet över, själv spydde jag till v. 16 med Gos, men denna gång blev det ju ingen spya men den där "åksjukekänslan" på eftermiddagarna fram till v 12-14 ungefär. Skönt när det försvinner sedan!

    Trist att inte få berätta själv. minns så väl när Gos kom & någon skvallrat på en av sajterna jag var aktiv på, blev så arg. måste kännas värre när det är "vänner" eller bekanta. Du är ju inte så långt gången så det hade ju inte varit så konstigt med låg profil ett tag till. Med denna bebis blev vi inte "officiella" förrän i v. 17.Ganska skönt faktiskt! =)

    Kram Nhea

    SvaraRadera