tisdag 1 februari 2011

Jag vet, jag...

... jag är kass på det här med att uppdatera, men jag orkar inte... Det är mycket på jobbet, det känns som att huset äter upp mig just nu, jag mår konstigt, jag har halsbränna, jag vill äta hela tiden, men är inte sugen på något... Just nu är det inte så kul, helt enkelt...

Dessutom är jag gräsligt irriterad, egentligen ganska arg, för jag tycker att det är respektlöst och att gå över gränsen... Jag vet att jag säger A men inte B, men jag måste ta det öga mot öga, inte via ryktesvägen. Jag tänker INTE göra likadant. Egentligen vill jag inte lägga kraft på det över huvud taget, men jag vet inte om jag orkar ta konfrontationen just nu... Kanske för min egen sinnesfrids skull, men jag är inte säker på att det skulle bli vinsten... Bra känns det inte i alla fall, och det förstör en del av glädjen över att veta vad som finns i magen... Jag hade velat haft det för mig själv ett tag till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar