söndag 20 februari 2011

Jag vet inte vad...

... jag ska tro och inte tro längre... Fick ett mess ikväll, som jag inte blir klok på. Personen i fråga har sagt en sak tidigare, men nu vet jag inte längre... Jag trodde inte det var så långt fram i planerna och nu blir jag osäker... Det här kommer bli ett gåtfullt inlägg och kanske borde det ha legat i den andra bloggen, jag vet inte... I värsta fall tar jag väl bort det... Som sagt, tankarna snurrar och jag vet fasen ut el in längre... Jag vill fråga, men samtidigt inte, för vi har pratat om det och personen gjorde klart vad som gällde, men... Nej, jag vet inte längre... Ska försöka sluta fundera. Får väl ta upp det igen kanske...

Bebis växer och mår bra, vad jag vet i alla fall... I onsdags i veckan tror jag att jag kände de första fjärilslätta rörelserna och igår kväll när vi kollade på Mello, så bubblade det till på något vänster, och det var nog inte jag som åstadkom det... :-) Skönt i alla fall att något är glädjande just nu... Annars känns det rätt mörkt, jag är så fruktansvärt trött på vinter och snö. Jo, jag föredrar snö och kallt när det är vinter, men nu kan vintern snart vara slut, tycker jag...

Nåja, det är ju som det är... Nu ska jag gå och kolsyra lite mera vatten, jag är törstig som om jag hade värsta baksmällan idag...

*over*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar