torsdag 13 januari 2011

Hurra!

Tror jag att jag vågar säga nu... Jag mår inte illa längre, Lergiganet fungerar :-) Eller jo, lite illa mår jag, men inte alls som innan... Var till och med sugen på lite grejer idag, som fisk och hemgjort potatismos, så det fick det bli :-) Imorron ska vi äta tacos, det är jag oxå ganska sugen på. På lördag blir det pizza, som jag inte varit speciellt sugen på sen illamåendet började, men nu tror jag nog att det oxå ska gå...

Annars är frukt väldigt gott, jag käkar clementiner, apelsiner och vindruvor som aldrig förr. Men hellre det än att vara sugen på godis typ hela tiden. Godis är nästan inte gott alls, bara sura och salta saker. Idag köpte jag en påse Salt och Blandat, men var inte så sugen när jag väl kom hem, så den får väl vara till ett annat tillfälle...

Nu hoppas jag att det här icke-illamåendet håller i sig, för idag har jag faktiskt fått lite gjort. Eftersom jag blir hemma imorron oxå, så hoppas jag att morgondagen oxå blir bra. Har lite kvar, som dammsugning uppe, stryka lite, och helst byta lakan oxå. Men det kan jag göra i helgen annars...

Dessutom har jag beställt tvättnötter nu. Tvätten påstås bara lukta friskt av dem och inget sköljmedel behövs. Det är värt ett försök. Bra ur miljösynpunkt (som om jag tänker på det annars...) och bra ur allergisynpunkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar