fredag 14 januari 2011

Nja...

... det kanske inte är riktigt lika oki med illamåendet idag som igår, men ändå betydligt bättre... Jag vet att jag är lite jobbig, men att må illa är bland det värsta jag vet (antagligen tycker alla andra det oxå... jag vet). Hur eller som så fungerar jag bättre med Lergiganet än utan i alla fall, så jag får väl vara nöjd med det.

Nåja, nu funderar jag på att ta tag i mitt liv i form av lite dammsugning uppe. Tvätta lite ren tvätt som luktar apa av förra sköljmedlet oxå kanske. Skulle ta på min ena puma-hoodie förut, bara det att den är tvättat i det gamla sköljmedlet och det bara går inte! Jag kan inte ha den på mig, blir illamående av bara tanken... =/ Så jag tänkte gå igenom de tröjor och toppar som jag använder mest och tvätta om dem i oparfymerat, för annars har jag inget att ta på mig...

Så får det bli! Bara att sätta fart!

Trevlig fredag på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar