onsdag 12 januari 2011

UL check!

Jo, allt ser ut som det ska, jag har räknat rätt sånär som på att de räknar från ET och inte äggplock, men det är två dagar det handlar om, så om allt går rätt till nu hela vägen, så kan min pappa få en riktigt fin födelsedagspresent ;-) Då är det nämligen BF på hans födelsedag :-)

Jag fick Lergigan comp utskrivet för mitt illamående och så blir jag hemma resten av veckan. Hoppas på bättring sen. Det är lite tröttande att gå och må illa hela tiden. Just nu känns det ganska bra i alla fall. Fast jag har varit ganska noga med mat idag. Köpte massa frukt idag, det funkar ganska bra och yoghurt, så jag köpte småförpackningar. Dessutom hittade jag brustabletter med folsyra i idag, så slipper jag de satans tabletterna som gärna kommer i retur just nu :-)

Imorron ska jag ringa Familjecentralen/MVC :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar