söndag 21 mars 2010

Jag förstår inte!

Jag äter... hela tiden, allt jag kan få tag i... Jag börjar känna mig som en bulimiker typ, fast jag spyr inte, jag bara äter... Hittills idag har jag ätit frukost, två äggmackor och o'boy, och frukost åt vi inte förrän 11. Sen kaffe på det och chokladbit (mens om 6 dagar, cravingsena startar tidigt den här gången...). Sen har jag käkat godis från gårdagen som är kvar, chips som var kvar i skålen från igår (som jag inte åt av då i alla fall), en apelsin och en rad marabouchoklad... och jag skulle kunna klämma i mig lite till... Sen gnäller jag på att jag går upp i vikt... konstigt, bruden!

För övrigt händer inte så mycket. Snön på väg att försvinna, mycket trevligt. I onsdags hade vi halv utedag med fritids och våra största. Åkte skridsko, grillade korv och hade det allmänt mysigt. Barnen sysselsatte sig själva och jag och K hade det mest skönt i solen, en riktigt mysig dag, och vi hade en jäkla tur för dagen efter var det blött och slaskigt och massor med vatten på isen. Men nu är det skönt att både snö och is sakta försvinner.

Kommande vecka är inte alls kul. Lite för tjock för min smak...
Måndag: Stänger, APT 17-20 (hinner inte ens hem emellan)
Tisdag: Brandskyddsutb på förmiddagen, mattekursavslutning på eftermiddagen, jag har fyra timmar däremellan som jag ska förlägga hos svägerskan.
Onsdag: Börjar 7, sen pedagogiskt café på eftermiddagen, sen klipptid och handla.
Torsdag: Som vanligt än så länge.
Fredag: Stänger...
Jag brukar inte lägga in så mycket grejer de veckor som N jobbar kväll, då brukar jag försöka ta hand om mig själv ovh vårt hem istället. Det går fortare när jag får göra det i fred... Men men, det hinns väl med, det med...

Nu blir det lite strykning här. Det är ju skidor på tv:n, så det får väl stå för underhållningen under tiden.

Ha en bra söndag!

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar