söndag 10 april 2011

Ojdå...

... här var det inte skrivet på ett tag... Ärligt talat, så händer det inte så mycket... Känns mest som att jag jobbar, äter och sover... Dessemellan har jag en jäkla halsbränna som inte är så nice... =/

Magen växer och jag är idag i v 20+4. Det går framåt med andra ord. Vi var på UL i tisdags, organkoll. Jag har "Snurre Sprätt" i min mage numera. H*n snurrade och grejade så barnmorskan hade all möda i världen att hinna se något... Hon sa något som gjorde mig lite ställd, men vill inte säga något om det... Inget var onormalt, så det är inget sånt. Nej, det fick mig bara att haja till lite.

Nåja, nog om det. Vår på allvar, verkar det vara nu, trots stormen som drog över oss i fredags... Strömmen gick vid kl 16 när jag skulle gå hem från jobbet och sen kom den inte tillbaka förrän runt 23... *bläää* Precis när jag drog upp dragkedjan i jackan och skulle gå, så mörknade himlen och det började störtregna, så jag blev kvar med K på fritids en stund... närmare bestämt 45 min... Det finns alltid saker att avhandla... ;-)

Men nu ska jag begagna mig av soffan en stund igen... Storstädade hela huset igår, och idag har jag strukit och satt upp andra gardiner i stora rummet, men den här sortens övningar gillar inte mina fogar som börjat göra sig hörda... N ville ut och gå nu efter middagen, men känner att det nog inte är läge för det idag... Känns som att fogarna fått motion så det räcker i helgen... Måste bli lite bättre på att använda mitt stödbälte oxå...

Nej, soffan var det, innan ryggen går av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar