fredag 22 april 2011

Dagens mission!

Eller helgens mission egentligen är nu gjorda... Rosorna är ansade, lavendeln är nerklippt (de ser ganska döda ut, men har för mig att de gjorde det förra året oxå, tills jag klippte ner dem...), humlen är nerklippt och förra årets revor borttagna, jag har bytt lakan och handdukar och röjt upp i köket. Dammsugning återstår egentligen oxå, men det har jag absolut igen lust med, så jag tror jag går och sätter mig på altanen ett tag istället... Vid 14-tiden ska vi vara hos svärmor och äta, och jag tror att dagens sysslor får räcka...

Bebis har haft tredje världskriget i magen några dagar, men igår var det nästan tvärlugnt, varit lugnt idag med, och de rörelser jag känner har flyttat sig från tidigare ställen, så jag antar att den har fullt upp med att vända sig...

Nej, nu får det bli altanen, det är så grymt skönt ute, så det är synd att sitta inne...

Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar