lördag 16 april 2011

Jag tänkte...

... göra en liten uppdatering, men jag tror den får vänta, för hjälp, vad trött jag blev nu efter maten... Grillade lite nötbiffar (seega, var de, såg mycket godare ut än vad de var, imorron blir de utbankad skinkstek istället) och hade potatissallad och vanlig sallad till. Gott var det (trots segt kött), och trött blev jag... *gäsp*

Bebisen snurrar i magen, och sparkar och grejar en hel del nu. Jag hoppas det håller sin dygnsrytm även utanför magen, då det är lugnt och fint nätterna igenom, och även morgonen, medan det är mera action eftermiddag och kväll. Kände de första små buffarna från utsidan igår :-) Har nog gått att känna ett tag, men jag har inte lyckats tajma in då, men igår kväll så :-) Det är häftigt!

Nä, soffan får det bli ett tag, med mitt glas vin (ja, det är alkoholfritt om nån undrar. Skulle aldrig komma på tanken att dricka nåt annat...!), dricka upp det och sen hoppa in i duschen. Jag luktar grillos och har ett ganska så hemskt smutsigt hår. Har lurat det lite med torrschampo ett par dagar, jag måste sluta tvätta håret så ofta, det sliter så förbaskat på det... Så nu gör jag ett ärligt försök med ett torrschampo jag inte testat förut. TREsemmé har kommit med något, verkar funka ganska bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar