fredag 29 april 2011

Det händer inget särskilt...

... jag har det ganska bra... osv. Nä, det händer verkligen inte mycket just nu... Rätt tråkigt faktiskt... Jag mår ganska bra, magen växer, Snurre därinne i magen snurrar på, fullt ös kan man säga... Var hos barnmorskan igår, mätte magen som var normal, lyssna på Snurre som ju inte låg still och hon fick leta länge efter hjärtljuden, men tillslut så... Sa att hon nog fick vara lite snabb för det är inte lugnt många sekunder därinne... Hittade ju lite hjärtljud tillslut som låg på 146, oxå det normalt tydligen... har skitdålig koll... Behöver fortfarande inte äta järntillskott, hon sa att mitt ferritinvärde låg på 61 när de kollade och alla som har över 60 behöver inte äta. Jag känner mig piggare än vad jag gjorde en period, så det var nog något annat som gjorde mig trött just då. Nu känner jag mig mest som vanligt, bortsett från växande mage...

Vi var och kollade vagn igår, och jag vet vad jag vill ha, så vi beställer nästnästa vecka, när N jobbar fm igen. Tänkte åka till Linköping och kolla på Babyproffsen och kanske att det kan göra lite på priset, men tyckte priserna var rätt oki på Janne Banan igår, så vi funderar på att strunta i Linköping ett tag till och ev åka till Kalmar istället. Jag är sugen på att åka imorron, men vet inte om N var riktigt lika tänd på den idén... Vi får väl se. Tänkte att det kanske kan vara lite lugnt imorron iom att det är Valborg, men som sagt, vi får se...

Nu ska jag gå på toa och sen fånga de sista solstrålarna på baksidan...

Trevlig Valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar